martes, 9 de agosto de 2016

Cursa del Seguici Tarragona






El cap de setmana del 6-7 d’agost ens presentem a les terres tarragonines. Una persona normal dirà, doncs hauràs aprofitat de la platja desconnectant i descansant per agafar energies noves. Doncs lamentablement no soc massa normal. Diguem agosarat, inconscient, apassionat d’aquest mon ple de km. Aquest cop tocava la cursa del seguici a Tarragona, la seva quinta edició (tercera personal), dissabte 6 a les 21,15 de la nit. El circuit gairebé igual que els altres anys (els altres anys no vaig portar el GPS crec que hi havia un 5% diferent ja que no recordava un parell de carrers).



Ens presentem, com a mi m’agrada en els desplaçaments, bastant abans de l’hora. Concretament abans de les 18 ja som a Tarragona. Anem a buscar el dorsal i fem una visita turística per Tarragona. I a les 20 comencem a tirar cap a la plaça de la Font, que es on comença la cursa. 563 persones disposades a fer el circuit de 5 km (només havia 5 aquest cop).


L’any passat vaig quedar a la posició 100. Enguany em vaig proposar superar aquesta marca. Era conscient del desnivell perquè ja l’havíem fet. Per els corredors acostumats al circuit pla mes de 60 metres de desnivell es bastant. 3 pujades fortetes, al començar, a la meitat i al final de tot. Tot i això vaig baixar 10 segons el km respecte l’any passat i vaig poder acabar en una inesperada posició 65 de 563. Al arribar el meu cos semblava un gelat després d’estar uns minuts al sol, derretint-me. Però va valer la pena.


El guanyador va ser Carles Montflor amb 16 minuts i 8 segons, molt a prop Xavi Tomasa i Gervasi Mogio. Jo vaig acabar amb 21 min 12 segons.


Aquesta setmana que vé en principi pararem, aquest cop si (si no veig alguna interessant a última hora). Ja en portem 24 aquest any. Només en queden 7 per arribar a les 100. Moltes ganes d’arribar al numero rodó. A seguir treballant i gaudint d’aquest esport. Salut, km i feina


Albert Dolcet.






No hay comentarios:

Publicar un comentario