viernes, 14 de julio de 2017

Els tres tossals.

 
Aquest esport no s'atura. Per molt que diguin que els corredors habituals comencen a estar cansats del mateix cada setmana, si una cursa atrau, ningú la deixa escapar. L'exemple més clar el dia 1 de juliol. Encara no havíem començat el juny, i inscripcions tancades de l'allau d'apuntats, es increïble. Gairebé 5 setmanes abans. Una cursa on no faràs marques però de les mes maques i atraients.
Pots triar entre el recorregut de 5,5 km i 10 km. Jo per variar, hem quedo al 5,5, 1 tossal pujat i una pujada a tot el poble per arribar a la meta. Cursa amb començament per fer marca però que a partir del km 2 comença a ser dura però maca per la visió que trobes.
Arribo a Alcoletge i no em cal dir qui es dels primers que trobo, l’incansable Ivan, que venia com jo de fer la Mollerussa night run 24 hores abans. Començo a trobar amics del Maiparem i d’altres clubs. Cada dia es mes difícil escalfar, et paren sempre, i si no els pares tu.
 
 
La cursa de 10 km començava 15 minuts abans, els de 5,5km i caminadors vam tenir que esperar una mica. La sortida com ja he dit molt ràpida i jo m'he aprofitat dels entrenaments de pujades i la trail feta feia poc per guanyar posicions a la primera pujada. Crec que a la pujada vaig poder avançar 4 persones. Al final vaig poder arribar amb menys de 24 minuts quan l'any passat havia fet 25 minuts i mig. Això si, hi havia més nivell perquè l'any passat vaig ser 10e enguany 13e de 136. També es veritat que l'any passat feia més calor i això sempre dificulta
Al acabar, beguda i entrepans per tots, explicació entre nosaltres de sensacions i cap a casa. S'apropa la nectarina, següent cursa de la lliga ponent. Us esperem a tots. 
Salut, km i feina
 
Albert Dolcet. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario