martes, 14 de junio de 2016

Mollet del Vallès" Campeonat de catalunya individual de Veterans en Pista al aire lliure"

 

Sona el despertador a les 5:30h de la matinada, a causa dels nervis ja estaba mig desperta,  total vaig cap a la cuina i en faig un café com sempre , tranquilament preparo les coses per la competició, bossa, roba, el gran invent del Gps etc... en fico al cotxe a les 6.30H i direcció cap a la pista d atletisme "la piedra salvadora" de mollet del vallès , el viatge tranquil , arribo sobre les 8.15H aparco i vaig agafar el dorsal "409" la primera proba la tenia a les 11:45H, estic voltan per la pista fins que coincideixo amb gent que ens em trobat en altres competicions i en quedo amb elles , sobre les 10h començo a calentar les cames fins que en una de les voltes en criden pel nom una veu coneguda , el company Lluis que venia a fer les probes de 800M i 1500m llavors en quedo amb ell i seguin calentan , els dos estaben que casi ens done un infart ( mira que he fet curses igual que ell , però aquell neguit no s´acostuma ningú) ell comença la seva proba 2voltes a la pista , mentres que ens criden els jutges pels 100m . Una de les noies de F-35 es va fer mal justament avanç de fer la proba , total que ens fiquen juntes en la mateixa serie F-35 i F-40 , el jutge done la sortida ufff i a correr jo que no tinc massa entrenada la sortida vec que vaig la última i fins als 60m no començo a enxampar a les rivals nomes me deia a mi mateixa corre corre corre , fins que vaig arribar la 2 segona , la emoció va ser genial totes ens vam abraçar , a mi en va pujar una alegria increible ,( aixó si encara en queda molt de treball per fer), ara tocaba pensar en la següent proba els 200m a les 17:50h.

Bueno , vaig anan coneixen mes companyes i ens contaben les nostres peripecies , sa de dir que ekip estaba una mica repartit i van coincidir 4 en distintes probes i o van fer genial totes campiones de Cat. "Felicitats" encara tenia molta estona , en vaig al cotxe a desconectar una mica on menjo un entrepar de Tonyina jjejjej i començo a rebre wasap dels companys "chispis" que feien la cursa Aquopolis, així, van estar wasap tras wasap jjejejej son els millors , decideixo anar un altre cop cap a la pista , comence la calor ufff , torne el meu company un altre cop i san tornen la mateixa sensació , comencem a calentar un altre cop , ell tenia el 1500m , jo estic una estona amb les companyes dels 200m , podem ser d´ekips diferents pero l´ambient es bo , van riure una bona estona entre progresiu i progresiu jjejej, ens criden per la serie , el jutge dona la sortida aquesta vegada soc una mica mes pruden en la corba veia que la  enxampaba a mitja curba quan surto dic ara i accelero tot lo que puc i arribo la segona( " casi en moro" quina calor ufff!!!, pensaba que no arribava mai ) , com al de 100m ens abracem totes , una super s´atisfacció en va envair , per fi avia acabat.
 
Bueno ara a pensar en el diumenge que bé anirem tot l ekip de les "Pink Laides" cap a Manressa a disputar el camponat de catalunya per ekips , aixó es un no STOP . Jjjjejejejejej.... 
 
Isabel Pascual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario