lunes, 12 de septiembre de 2016

Carrera Popular Boquiñeni

10 de setembre de 2016. Ens presentem a la petita localitat de 900 habitants de Boquiñeni (província de Zaragoza, a uns 40 km de la capital). Al haver aquesta setmana a Lleida solament la cursa de la diada de Térmens, de 10 km que no es la meva especialitat, prefereixo mirar les províncies més properes per seguir preparant els 5 km. I allí estava, entre altres aquesta cursa. Per primer cop correrem a la província de Zaragoza.
 Veient les participacions de anys anteriors, vaig veure que no era una carrera amb molts participants però, tot i així ens presentem a la localitat. Allí es van complir les previsions que teníem. 29 participants en la carrera de 10 i 15 participants a la de 5, més uns quants nens en les carreres infantils. No era un obstacle, al contrari, amb ganes de competir i quedar el més amunt possible
 
La cursa va començar puntual, a les 18:00. Eren 2 voltes en un circuit de 2,5 km (els de 10 4 voltes). El primer km sempre es de tanteig i cadascú es va ficant al seu lloc. Uns quants es van avançar molt, uns altres enrere, i jo em vaig quedar amb 4 corredors més que anaven davant meu però a una curta distància. Veient el circuit, que potser era el mes pla que jo recordo, vaig veure que avui podia fer un bon temps després que a Cervera no acabés d’anar com jo volia. A la segona volta vaig superar 3 dels 4 corredors que podia agafar (tot i que això no afectava a la classificació perquè després vaig veure que tots ells feien la cursa de 10). Al final 5.05km a 20min 10 seg. 3 min 59 el km per segon cop baixo de 4 min el km i acabo en 5ena posició, a un minut del quart i un minut i mig per sobre del sisè. Els guanyadors van ser Luis Aranda a la de 10 amb 36 min 22 i Victor Martorell a la de 5 amb 18 min 26.
 Tot i la poca presencia, hem va agradar l’organització, amb dutxes a les piscines del poble i un petit berenar al acabar la cursa, amb truita de patates, entrepans, beguda, etc. Si l’any que ve es tornen a donar les circumstàncies d’enguany, no descarto tornar-hi, és molt bon lloc per fer marca.
 Propera cursa estarem a Lleida, la cursa de Sant Miquel, on intentarem mantenir el nivell, no serà fàcil, però seguirem treballant al màxim
 
Albert Dolcet.

1 comentario:

  1. Hola Albert, gracias por participar en nuestra carrera, me alegro que te gustara, con tu permiso voy a poner la direccion de tu blog en el grupo de facebook de la carrera, alli podras ver fotos ce las pruebas.
    Un saludo
    David Chivite

    ResponderEliminar