martes, 27 de septiembre de 2016

Cursa donem sang de Bellpuig



Dia 25 de setembre, diumenge. Ens despertem a les 7:30 perquè avui torna a tocar cursa. Aquest cop anem a Bellpuig, a la cursa donem sang, una acció que altres països tenen com a més tradició entre la població però aquí no acaba de tenir un percentatge molt elevat. Jo soc donant des de l’any 2003. L’Angels també es donant. De fet, ella va aprofitar per donar sang allí mateix. Jo no vaig poder per 2 motius: el primer perquè ja vaig donar sang el dia 13 a Alcarràs i el termini entre una i altra son 2 mesos i en segon lloc perquè no es pot donar després de fer una activitat física com la que vaig fer aquell dia.
 

Esmorcem una mica i comencem a tirar cap al poble de l’Urgell, arribem allí a les 9:00 del matí. La cursa es a les 10:00. I allí ens trobem la primera sorpresa: la cursa no comença allí, sinó que ens espera un autocar (va sortir més d’un segons les hores que anava arribant la gent), per anar al poble pels corredors de 5 km. En un primer moment pensava que no hauria mirat bé el reglament però al veure que tothom es va quedar igual de sorprès vaig veure que això va estar una mica improvisat.

Comencem la cursa a les 10:15 (quan havia de començar a les 10), i en breu ja vaig veure 10 corredors davant meu (un d’ells el Company Josep M. Bergua). Vaig aguantar 2 km per sota dels 4 minuts ja que havia una part de baixada, després alguna pujadeta i el terreny em van privar seguir a aquest ritme. Tot i això al km 4 vaig poder entrar al top ten i ja no ho vaig perdre fins al acabar. El novè classificat, Fabio Marini, el veia massa lluny per intentar alguna cosa. Finalment 10e classificat de 67 participants. Tercer top ten seguit i sisè top ten de les últimes 10 curses. Cada cop més a prop de tot.
 

Gerard Costa e Isabel Pascual, campions masculí i femení de la prova amb 18 min 5 seg i 23 min 46 (jo 21 min 35). En la categoria de 10 els campions van ser Francesc Gassó (35 min 52) i Rosamari Carulla (39 min 26).

Només toca seguir treballant. Ens veiem a Sedó o Linyola aquesta setmana. Salut, km i feina
 
 
 
Albert Dolcet.
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario